lördag 24 oktober 2009

Ah gick på stan med syster igår igen, hittade ingenting, och med tanke på mitt uppvaknande den morron så var jag inte sugen på att köpa nånting. Det blev ett nytt vitt linne från gina bara, tur att mamma kommer ner nästa helg och lova mig att vi kunde shoppa lite ;);). När jag kom hem så stod middan på bordet och vi såg lite idol. Öppnade sedan min post och det var ju suuper kul....jävla skit arbetsförmedling. Deras jobb är att se till att jag får ett jobb det lyckas dom inte med, deras andra jobb är att se till att jag får mina pengar så jag kan leva som en människa det klarar dom inte heller av, inte ens när dom sitter brevid mig när jag fyller i mina papper och jag frågar dom ifall allting är rätt så att det inte blir några problem. Kul att dom tycker jag ska klara mig på 134kr nu i två veckor som är den tid det tar att få pengarna efter att dom har skickat papprena igen. jävla kukar. jaja tur man var smart för några månader sen och bad cheeefen ha min lön så jag fick lite pengar igår. jajajajjajajaaaaaa. Nu står martin och calle och lagar tjockpannkaka, späänande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar