söndag 25 oktober 2009

crazy att man kan känna ett sånt behov av att skriva, men när man väl sätter sig för att skriva så kommer det ingenting...har försökt att skriva nu ett bra tag men vet inte vad jag vill ha sagt.
Dagen har inte varit särskillt händelserik .. som alla andra mina dagar. känner mig sjukt trött och har nått skit i halsen, kan ju hoppas att det försvinner till imorron.
Sitter vid den rätta datorn för att kunna ladda upp bilder så jag tänkte göra det, men det kännsdumt också att bara slänga in bilder som har någon mening idag?

Mm har sett på Sex and the city filmen för ett tag sen lite coolt att bara början på den filmen får mig typ att gråta. Men det är väl bara att inse, som de flesta sagt till mig, att man märker vilka ens riktiga vänner är när man flyttar. PUNKT.

shitface blääää. det får bli nå bilder då:
fint med blodprick i pannan på första bilden, annars är det ju en wonderfull bild på mig och erika ;)
annars kan man väl kanske säga att det var bättre förr med resterande bilder. puce





1 kommentar:

  1. Jag saknar dig Sofia :(
    Jag har fått jobb nu som personlig assistent, eller jag ska bli inskolad & få provjobba och förhoppningsvis får jag stanna och då tjänar jag money så jag kan komma och hälsa påå dig :D :D :D :D !!!!!

    SvaraRadera