onsdag 21 oktober 2009

Dagen igår bestod av att gå runt i stan med Emelie och Sandra, köpte mig nått hårtjosan från Toni&guy och testade det idag, det funkade hyffsat. Vi gick och fikade och jag åt en räkmacka som jag sen fick veta av Calle att det är den godaste räkmackan i stan och att dom tydligen har dom godaste semlorna också så det får man väl ta och testa nåndag då det börjar närma sig semeltider. usch det lät inte som ett ord semeltider .. semeltider, äsch var det inte ett ord så är det ett ord nu.

Idag for jag och Anton och käka lunch med Martin och jag tyckte det skulle vara en bra ide att gå in mina nya skor lite, det var ingen bra ide .. nu kan jag inte gå på fötterna som en vanlig människa så idag får jag känna mig lite extra speciell. Jag anar även en sorts "det är inte Sofias dag" idag. Först så går jag och vrickar foten för jag kan tydligen inte gå och skriva sms samtidgt, sen slår spärrarna igen och försöker klyva mig på mitten, sen tappar jag påsen med potatis inne på coop, hejja Sofia. Tror jag ska sitta stil resten av dagen så det inte händer nå mer olyckor. Faast å andra sidan kan man ju glädja andra därför ska vi gå och dricka en öl ikväll, det kan bli spännande får se om det händer något mer, jag kommer väl lyckas spilla ut nånting. Påtal om det så vände jag en colaburk upp och ner i soffan i förrgår, duktig. ojdu nu drog det iväg

hejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar