torsdag 1 oktober 2009

hööööh.
På stan i tisdags så bytte jag mina cheapmonday jeans mot ett par snyggare och skönare, piercade mig i läppen för ungefär hundrade gången :) och första gången hos en riktig piercare, jag vart sjukt nervös av nån konstig anledning och det gjorde ondare än när man gör det på sig själv. Är lite förvånade över min läkningstjosan i läppen, jag har aldrig nånsin fått nån infektion eller sånt när jag har gjort det på mig själv och fick inte det denna gång heller, läppen har inte ens svullnat upp, men det är jag ju bara happy för.

Imorron kommer carro ner hit till sthlm också, eller tror till och med hon kommer ner idag, men kommer nog inte hit hem till oss förän imorron, det blir kul att träffa henne:) Sen ringde syrran och sa nått om nå synthafterwork eller sådär, så får se om det blir att fara på det imorron också. På lördag är det lite prat om att discobowla, det blir nog kul så länge jag får vinna dvs.

Ääh tror jag ska ta och se på Terror on elm street 2 nu, sen blir det att se trean ikväll eller när den är ner laddad punkt

kyss och hej leverpastej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar