måndag 28 september 2009

jahpp, då sket sig allting som hade med jobb att göra bara för att mitt huvud, mina känslor och min jävla icket existerande sömn inte funkar som det borde.
great, bra jobbat såffan. tur att folket på AF kände för att tro på det jag sa och inte kastade ut mig på engång, utan gav mig nåra nummer osv vars jag kan ringa och få hjäälp. ischloplischloo.

ah det blir förhoppningsvis en dag imorron på stan med syster och sandra, promenad, kolla lite på kläder och kanske till och med en fika eller så.
Ska bli skönt att få umgås med lite folk av det kvinnliga könet också, man blir lätt lite less på att bo med fem killar och inte ens få lite skvaller om vad som helst. Trodde inte jag skulle känna så men jag är nog mer tjej än vad jag har trott.

är sjukt sugen på att fara ut och springa nununu. men vet inte om det är värt risken att bli våldtagen, dödad eller .. eller kanske till och med kidnappad. känner att jag inte riktigt orkar med nått sånt....tss.

äsch tar en cigg och funderar över det ett tag. puss och kram skumbanan.

1 kommentar: