söndag 13 september 2009

happ, söndag igen och helgen har inte varit särskillt händelserik.
I fredags sååå...shit minns inte, så jag var nog bara hemmma. Lördag var det tänkt fest men det blev att hyra film och käka chips och dipp. Vi såg mammut och se upp för dårarna, inte dom bästa filmerna men det funkade. Så sen idag har vi handlat lite mat och jag har städat litegrann.
Imorron så ska jag jobba och minns jag rätt så börjar jag 11.00 och slutar 22.00 kuuuul .. meen pengar rullar in :)
Ska jobba några dagar den här veckan och sen så börjar jag att ha praktik på Shell/7-eleven och sen får jag förhoppningsvis anställning där. Känns ändå ganska bra att få börja göra nånting på dagarna och inte bara sitta hemma och ruttna utan pengar. Kommer förmodligen bli jobbigt i början att ta sig upp tidigt osvosv, men man lär sig väl, blir ju som en vana efter ett tag liks.

Och jag hatar den här skit datorn för att det inte går att ladda upp bilder så det får fortsätta bli tråkiga inlägg utan bilder, pft.

have fun och allt det där puceeeee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar