tisdag 8 september 2009

ghaaa, jag hatar hatar hatar arbetsförnedringen i huddinge. Dom har slarvat bort mitt aktivitetsstöds papper = att pengarna jag väntat på nu i mer än två veckor inte kommer att komma förens om två veckor till kommer visserligen få 6800 då men det hjälper väl fan inte mig nu?
Ringde till försäkringskassan idag och skulle höta när pengarna kommer .. dom hade inte fått nått papper från AF i huddinge så han sa till mig att ringa och skälla på dem, så jag skulle göra det men då har dom skickat hela jävla kontoret på nån satanas konferans så jag skällde ut nån i på farstas AF och hon kunde inte hjälpa mig utan sa "det var ju synd, lycka till, du kan ju höra med AF i järfälla" Så då gick jag ner till AF här i jakan och skulle prata med dom och se om dom kunde göra nått, näää då har dom stängt kl ett idag, så jag ringde nått nr som satt på en lapp där det stod nått i stil med "bråskande ärenden" så jag ringde det nr och skällde lite på dom men dom kunde heller inget göra så då fick jag nr till min handläggare hon svara inte så jag fick prata med nån telefonist som koppla mig tillbaka till dom jag pratat med innan .. fucktardssssssss. ååååh vad arg jag bliir.

har förresten fått jobb
hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar