lördag 26 september 2009

allså jag kommer aldrig på något bra sätt att börja inläggen med...

köpte nya heta jeans idag, sen åkte vi lite fordmustannng ;D och sen blev det fiskpinnar till middag och efter det gick vi på bio och såg flickan som lekte med elden. Bra film inte alls lika bra som första och jag vet inte om jag tycker det var värt att betala bio för att se den heller meene det var mysigt att göra nått med martin själv :)

heheehee på måndag börjar mitt nya jobb, eller först blir det praktik sen får vi se om jag får anställning.

har världens ångest också, har funderat lite på vad det beror på och kom nyss på att det är ju för att jag ska på det där nya stället på måndag. jag förstår verkligen inte varför jag har ångest i alltid typ två dagar innan jag ska göra nått nytt, när jag vet att när jag väl är där så kommer det att gå bra ... sinnes.
Känns iaf skönt att jag inte behövde vara där kl åtta utan kunde komma tio med tanke på att det tar en timma och femton minuter att ta sig dit jag slipper allså gå upp kl halv sex. tack för det.

nu ska jag se hipp hipp hora eller Spice girls reunion haaaaaaaaha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar