söndag 27 september 2009

Ah sådär ja, snart en till helg som har kommit och gått.
Jobbade i fredags för sista gången på Galjonen, känns lite tråkigt faktiskt, lätt det bästa stället som jag förmodligen nånsin kommer att ha jobbat på, men förhoppningsvis så får jag komma dit och jobba lite extra ibland. Och som jag sa i tidiagre inlägg så köpte jag ju nya byxor, åkte bil och var på bio igår. Idag så har jag glott på Spicegirls reunion, haha sjukt mycket nostalgi började nästan gråta haha. Gick sen ner till centrum och köpte en t-shirt på carlings, I love rea punkt

auhm, jag har otroligt tråkigt just nu, martin och anton har köpt nån ny grej till Wii:et så dom har spelat det heeela dagen, och nu är jag smått less på att kolla på när dom spelar och att sitta vid dummburken, så jag har nyss invigit den nya toaborsten .. det tog cirkus två minuter så nu har jag lika tråkigt igen.
Ska kanske ta och öppna en colaburk, sätta mig på balkongen och ringa anna .. :) Mm ja så får det bli.

justja, sitter ju vid den andra datorn nu så jag ska kanske passa på att slänga upp lite bilder ocksårååå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar