söndag 4 oktober 2009

Shit vad veckorna flyger iväg, känns som att det var igår jag skrev att det var söndag igen.
Fredags så köpte jag nya skor och sen så var jag ute med emelie och susanne, super kul att få göra nått och inte bara sitta hemma så tack för den kvällen :) Och jag hade ingen tidsuppfattnig så när martin ringde och jag var säker på att kl var max 12 så var kl visst kvart i 2 och jag fick världens panik över att jag missat sista pendeln hem. Så det fick bli nattbussen som tar typ 45 minuter ... sjukt drygt men bra för man hinner ju bli nykter ;)
Igår blev det inte mycket gjort alls, spela tvspel och såg på film.

Gud vad jag känner att det bara blir en tråkig blogg om mitt liv. "idag så såg jag film" kul för er att läsa :O
Men som sagt så har jag ju denna blogg mest bara för att skriva av sig i så jag skiter faktiskt i vad ni tycker :)

bokade resa till Skell den 17 dec idag också, blev mycket tidigare än vad jag trott men det fanns inga resor tidigare, förutom den 18 men då fanns det bara ledigt på flyget som går kl åtta nångång och det kändes på tok för tidigt. Men det blir skönt att få komma hem och träffa alla vänner och familj iaf.
Nää ska nog dra mig mot soffan och spela lite mer tvspel och sen ska jag baka bullar eftersom att det är kanelbullens dag idag.

puss och hej leverpastej.
Martin hälsar till världen. HA.

1 kommentar:

  1. pax jag vill hälsa på dig & du borde komma hem ännu tidigare!! /Adnil

    SvaraRadera