fredag 9 oktober 2009

Jaha, känns bra att flytta till sthlm för att sitta hemma och spela Yatzy !! :) Jag vann iaf. Dagen har inte varit händelserik. Jag har små städat lite, spelat super mario galaxy och mariocart, sett på idol och fått ont i magen och blivit arg för att det är ett sånt uselt program, spelat yatxy, spelat mer tvpel, ätit sjukt goda hemmagjorda hamburgare, pratat med anna i telefon och funderat på varför erika inte svarar på varken sms eller när jag ringer?
det är min dag, kuuuul.

Nu hade jag tänkt göra varmchoklad och några mackor, men såklart så glömde martin köpa mjölk !!!! .... tänk att sånt verkligen kan irritera mig nå så jävulskt, helt sjukt.

1 kommentar:

  1. tjenare sofia! hur är läget med dig? var bor du och vad har du för dig nu för tiden? =)

    SvaraRadera