onsdag 14 oktober 2009

holimackaronii. Jag vet inte vad jag ska göra? Allting känns piss vissa stunder sen känns allting bra "Jag klarar mig utan dom hur lätt som helst" .. jo tjena.
Fast dom verkar ju klara sig galant utan mig med tanke på hur sämst dom har varit på att höra av sig. Nedu dax att dra ut och skaffa sig ett gäng.


Det blev inge Nationalteatern ikväll, tråkigt men dom lär väl spela fler gånger. Istället lånade vi två filmer från bibblan ;) köpte morötter, gurka och dipp .. maaah det blev chips också, fan att man aldrig kan vara utan det onyttiga !
Äsch imorron ska jag till vårdcentralen igen och hänga med min nya läkare det blir kul. Tror jag ska fråga hon lite om vaccinet mot grisinfluensan också. Jag ska nogvaccinera mig, mest för andras skull. Eftersom att vi ska bo hos Anna och Freja när vi kommer upp till skell så skulle jag vilja göra det så jag inte smittar ner Freja som inte får vaccinera sig. Sen så ska vi ju till Pappa och Patricia under nyår och dom hör ju båda två till riskgrupperna, nog för att dom ska få vaccinera sig redan imorron men äsch ni fattar grejjen.

nu ska jag dra med mig martin och röka sen se på tv eller nått sådant

kyss och hej månadspeng

1 kommentar:

  1. det är ju mer svin influensa i skellhell än i sthlm nu ju, så vaccinera dig för att skydda dig mot dom där sluskarna i skell ! :D

    SvaraRadera