söndag 23 augusti 2009

pms nyflyttad och jävligt.

mhm, får väl testa det här med att blogga lite då. förvänta er inga långa igenomtänkta inlägg, och djupa tankar som alla bloggare har ... hm. vet inte varför jag gör det här men jag kan ju iaf testa om det är så himla kul som alla verkar tycka.eftersom att det är en galen hysteri om vem som är den största bloggaren, så har jag tänkt bli störst och bäst på det också:)
jag läste förresten för första gången (ordentligt) vad blondinbellla, kenza och kissie skriver i sina bloggar .. inget roligt, inget intressant. vem fan bryr sig vad dom har för kläder på sig och vart dom har köpt det? har man inget vettigt att säga så säg inget. jag kan inte förstå att folk tycker att det är så viktigt att se hur dom ser ut, skaffa en egen jävla stil vettja.

Nää, jag vet inte vad jag ska skriva egentligen.
senaste tiden har jag spenderat i turkiet i närmare bestämt tre veckor, det var kingeling. och direkt vi kom hem så flytta vi till vår nya lägga i jakan, finfina grejor pojkar och tjejor. trivs som fisken i vattnet och nästa vecka får vi en liten voffsing:) mjaou.


vid nått vattenfall i turkiet.

Gökmen och elinur i poolen


I konya



1 kommentar: